VÁLASZOK:
Hogyan rendelhetek?
Ahhoz, hogy Ön megrendelést tudjon leadni a webáruházon keresztül valamelyik általunk forgalmazott Bosch, Neff vagy egyéb márkájú készülékre, egy felhasználói fiókot kell létrehoznia. Felhasználói fiókját gyorsan és egyszerűen elkészítheti miután a "REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintott. A kattintás után betöltődik egy online űrlap, amelyet értelemszerűen ki kell tölteni. A megadott adatokat, minden esetben figyelmesen nézze át, a tévedések elkerülése érdekében. A csillaggal jelölt sorok kitöltése kötelező, ezek hiányában a felhasználói fiók nem hozható létre.
Amennyiben cégnévre kíván vásárolni, akkor kérjük adja meg a cég nevét, adószámát a regisztráció létrehozásakor. Az egyéb adatok között találhat egy olyan sort melynél egy véletlenszerűen generált számsor (vizuális megerősítés) látható. Ennek beírása azért nagyon fontos, hogy elkerüljük a kártékony robotok automatikus regisztrációját. A következő sorban kiválaszthatja, hogy feliratkozik-e hírlevelünkre vagy sem. Célszerű kipipálni a kis négyszöget, hiszen így folyamatosan tisztában lehet azzal, hogy milyen új termékek kerültek fel a webáruházunkba, illetve aktuális akciónkról is információkat kaphat, anélkül hogy megtekintené a weboldalt.
Vásárolhatok-e személyesen is?
Igen, a kiállított termékeket, illetve a raktáron lévő egyéb termékeket a 2314 Halásztelek II Rákóczi Ferenc út 104. szám alatt található központi bemutatótermünkben személyesen is megvásárolhatja, ahol kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére!
Hol tudom személyesen megtekinteni, vagy megvásárolni a termékeket?
A webáruházban megtalálható termékeket a Halásztelken található központi bemutatótermünkben van lehetősége megtekinteni, illetve megvásárolni. Nem minden termékből van kibontva üzletünkben, sok gyári csomagolt készülékünk is van. A bemutatóterem címe: 2314 Halásztelek II. Rákóczi Ferenc út 104. További információt a kapcsolat menüpont alatt találhat.
Regisztráltam magamat az áruházba, azonban a rendszer még nem enged belépni, mi ennek az oka?
A regisztráció nem ér véget akkor amikor a "regisztráció" gombra kattintunk. A regisztrált felhasználónév, illetve jelszó addig nem fog működni, amíg a regisztrációkor megadott e-mail címre kiküldött aktiváló e-mailben elhelyezett linkre nem kattintunk. Miután aktiváltuk a felhasználói fiókunkat, könnyedén igénybe vehetjük az áruház által kínált lehetőségeket.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Sikeres megrendelés esetén a rendszer egy visszaigazolást küld a regisztrációkor megadott e-mail címre. A visszaigazoló e-mail a legtöbb esetben a megrendelés leadását követő percekben megérkezik. Amennyiben egy óra elteltével sem kap visszaigazolást, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.
Hogyan vehetem át a megrendelt terméket?
A megrendelt terméket átveheti személyesen bemutatótermünkben, de kérheti a termék házhozszállítását is. Ennek díjtételeit itt találja meg. Személyes átvételkor kérjük minden esetben egyeztessen munkatársainkkal a beérkezést illetően.
Hogyan találom meg a bemutatótermet?
Bemutatótermünk Halásztelken a II.Rákóczi Ferenc út 104. szám alatt található.
Milyen jótállást kapok a termékekhez?
Gyári Bosch, Neff jótállás, melynek időtartama: 24 hónap(egyedi gyártói akciók keretében ennél hosszabb jótállás is elérhető).
Egyéb márkák esetében a törvényben előírtak szerinti jótállási idő áll fenn.
Nem találom a választ a gyakori kérdések között. Mit csináljak?
Azon törekvéseink ellenére, hogy a valóban gyakori kérdésekre kielégítő választ adjunk, természetesen előfordulhat, hogy olyan kérdések is felmerülnek, amik eddigi működésünk során nem. Ebben az esetben azt kérnénk, hogy az info@bsoutlet.hu címre küldje el a kérdését! Cégünk rövid időn belül megküldi Önnek a választ, illetve ha szükséges elhelyezi az oldalon is, annak érdekében, hogy ha a későbbiekben valakiben ilyen kérdés merülne fel, akkor ne kelljen bennünket felkeresnie, mert már megtalálja a Gyakran Ismételt Kérdések között.
bsoutlet.hu